بنیاد و موسسه خیریه نیکوکاران شریف

بنیاد و موسسه خیریه نیکوکاران شریف با شماره تماس : 02166127128

بنیاد و موسسه خیریه نیکوکاران شریف

بنیاد و موسسه خیریه نیکوکاران شریف با شماره تماس : 02166127128

بنیاد و موسسه خیریه نیکوکاران شریف با شماره تماس : 02166127128

بایگانی
  • ۰
  • ۰

ماه رمضان در پیش است؛ ماه میهمانی خدا!
مائده‌ای آماده کردیم از جنس عشق برای سفره‌های افطار مددجویانمان!
مثل قرار قبلی‌مان هر دو ماه یک‌بار سبدی را مهیا کردیم تا به مدد آن بوی خوش غذا خوش‌بوتر از گذشته در خانه‌ی صفای مددجویانمان بپیچد . مهم‌تر از همه این‌که در کنار این‌همه مهربانی برای یکدیگر در کنار سفره‌ی افطار، دعا کنیم!

DSC03371
دعا کنیم تا خداوند هر رنجی را به رحمت، هر غصه‌ای را به شادی، هر گرفتاری را به آسایش و آسانی، هر فراقی را به وصل، هر قهری را به آشتی، هر زشتی را به زیبایی، هر تاریکی را به نور و هر ناممکنی را به معجزه‌ای بزرگ تبدیل کند!
دعا کنیم قطره‌قطره‌ی تلاشمان در راه یاری به نیازمندان ما را به دریای بی‌کران رحمت خدا رهنمون سازد!

DSC03380
چه لحظه‌ی زیبایی ست وقتی همه‌ی کودکان و نونهالان خانواده‌ی بزرگ نیکوکاران شریف سفره‌ی افطاری از جنس بلور می‌چینند تا با شنیدن آوای دل‌نشین اذان برای نیکوکارانی که خداوند در این ماه پربرکت روی ماهشان را می‌بوسد ، از ته دل دعا کنند.

DSC03391
به مدد تمام دوستانمان در واحد مددکاری بنیاد، مبالغی وجه نقد، پوشاک و سبد کالایی با محتویات برنج، روغن، رب گوجه‌فرنگی، ماکارونی، انواع حبوبات، خرما، پودر ماشین لباسشویی، پودر دستی، یک بسته صابون حمام، عسل، مربا، پنیر، قند و شکر، چای، سویا، حلورده، گوشت و مرغ آماده شد و با نزدیک شدن به ماه مبارک به کلیه‌ی عزیزان مددجوی تهرانی و ورامینی و همین‌طور برای کسانی که در حال پذیرش بودند؛ اهدا شد. این اقلام از بهترین مواد غذایی موجود در بازار تهیه شده بودند که به نسبت تعداد نفرات هر خانوار پربارتر شدند تا در طول ماه مبارک رمضان بی‌نیاز باشند. در ضمن تعدادی از این عزیزان که مشکل مسکن و یا لوازم‌خانگی داشتند با پرداخت بین ۵۰۰ تا یک‌میلیون تومان در جهت رفع نیاز مالی آن‌ها اقدام شد تا به عنایت خداوند بی‌دغدغه به استقبال این ماه پربرکت بروند.

DSC03363
در ضمن به مددجویان دیگری که در سایر شهرستان‌ها تحت پوشش بنیاد خیریه‌ی نیکوکاران شریف هستند مبلغ سبد کالا به حساب بانکی آن‌ها واریز شد تا خودشان نسبت به تهیه‌ی آن اقدام کنند.

“التماس دعا”

در ماه مبارک رمضان، خدا روی ماه نیکوکاران را می‌بوسد

  • ۹۴/۰۴/۰۱
  • مرضیه فلاح

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی